sofiavu

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

Galaxy Clothes :)

Av sofia vu - 16 juli 2012 18:51

Hejsan, ha nu varit i stan med familjen.När jag kom hem så ringde louice och så jag fick cykla upp till stan igen. Så gick vi till tågstationen, men ingen va där. Eftersom vi ha problem med biljetterna. Biljetterna kostar 175 när vi ska till Sjöbo. Men det kanske kommer att hjöjas till 350, vilket är dyrt. Så vi bokade av biljetterna. Vi ska försöka komma på något!

 

Juste, jag fick tag på textilfärg, men det fanns inte rosa D: Så det fick bli lila. Jag glömde köpa speciell salt till det. Så jag få vänta tills imon :( Men jag lägegr upp några videor.

 

 

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=RFauBl0zTvw

sjukt snyggt!! Enkelt och snyggt.



http://ellenathalie.bloggplatsen.se

Kläder!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofia vu - 3 oktober 2012 15:37

HejHej! Jag bloggar på devote. Men jag använder mig av bloggplatsen för att få visa min blogg lite mer. Så ja :) Kan ju börja med att skicka länk till min blogg!   http://sofiavu.devote.se/ http://sofiavu.devote.se/ http://sofiavu.devote.se/...

Av sofia vu - 1 augusti 2012 11:40

Ni har märkt att jag försvunnit ett tag. Och jag har skitit i nattstad och hoppat över tilld evote igen..   Sofiavu.devote.se ...

Av sofia vu - 22 juli 2012 11:01

Hejsan! För några dagar sen gjorde jag och Louice ett konto på Nattstad. Nu har jag faktiskt börja använda den. Den har samma nya design som den här. Jag kände att, skulle jag få betalt så skulle det bli kanon!!   Dock är jag lite för liten för ...

Av sofia vu - 21 juli 2012 16:12

Hola! Idag har jag sovit gott som satan, vaknade klockan 1 Borstade tänderna extra idag, har glömt att borsta tänderna när jag sovit över och när louice va här.. känner att de ha blivit gula nu, intressant..typ   Sen fick jag några finnar, jag ...

Av sofia vu - 20 juli 2012 23:45

Heeeeeej, igår bloggade jag inte. Det var en sjukt långdag, och det blev inte som tänkt. Detta kommer bli ett långt inlägg, tänkte göra videoinlägg, men jag misslyckas alltid på videor x_x Men eftersom det blir så mycket text, få ni med bilder mellan...

Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Skapa flashcards