sofiavu

Alla inlägg under april 2012

Av sofia vu - 30 april 2012 14:41

Hej igen, detta e andra inlägget idag =) ska sticka nu men bloggar snabbt.

Ska bara visa er dagens 'låtar', idag blir det fler låtar. Och dagens outfit visar jag också er!




            


 

Vitt linne-kappahl

vit tröja möver-lindex

shorts-h&m

långstrumpor-lindex

jeansjacka-trend house


   

Mamma ha lånat skumma böcker till mig :O


Dagens låtar: Safe and sound- Taylor Swift(cover by Chloe Hall)


The wanted- Glad You Came


Lil Wayne- Mirror ft. Bruno Mars


Brandy - Put It Down (feat. Chris Brown)



 

Av sofia vu - 30 april 2012 10:49


God morgon folk!♥ Visst e det skönt med sol? :D Lov idag då..imon e det sista dagen på lovet x)


Såhär kommer min dag se ut idag. Klockan 3/4 kommer jag o min lillasyster åka till mammas kompis. Efter ett tag kommer min mamma dit också. Eftersom det e så fint väder gissar jag på att vi kommer gå ut :D vill grilla idag..haha. Sedan stannar vi där tills kvällen och vi e hemma o chillar.. (:


   


        






 

 

 


 

 


Sees! ^^

Av sofia vu - 29 april 2012 16:36

Hej igen! Håller på att fixa header, bakgrund o sånt till bloggen just nu! Ha lite svårt att bestämma mig xD men än så länge kommentera bilder,låt och jah. Dela gärna med min blogg..alltid kul o ha många läsaren? Om ni vill följa bloggen, kolla på meny avdelningarna o tryck på 'följ bloggen' ^^




Tänkte tipsa er om pizap, en skit bra sida man kan redigera bilder o göra massor av kul. Eftersom picnkick inte finns kvar anvädner jag www.pizap.com. Det är faktiskt mycke roligare att göra där, jätte fina bakgrunder och stickers.

Här är en sida där man kan göra rörande bild! Visst e det kul med sånt? http://picasion.com/


Missade ni dagen låt? Kolla här : http://www.youtube.com/watch?src_vid=VvE-BRDlhOw&feature=iv&annotation_id=annotation_698182&v=ssj5nZPJYdI


Header från pizap som jag gjort! lite exempel..


 

  Timeline(facebook)


 

Av sofia vu - 29 april 2012 13:22

Hejsan, just nu är jag med Irnesa, vi gör inte så mycket o_o haha, men ja..hon sitter o kollar på film med min (Jenny) lillasyster. Hon har fått en ny one piece, med USA flagga. Den e jätte snygg :D Jag vaknade vid 11 och städade lite, sen åt jag vita nudlar, nom nom. Bloggar lite senare tror jag ^^


   

Snyggishen Irnesa!


DAGENS LÅT!! Usher-Scream

Fett skön låt ;) det funkade inte med direkt sändning..http://www.youtube.com/watch?src_vid=VvE-BRDlhOw&feature=iv&annotation_id=annotation_698182&v=ssj5nZPJYdI

Av sofia vu - 28 april 2012 20:29

Jo hej igen! Har verkligen haft problem med bloggar..ville stanna på

devote eftersom jag tycker den e bäst. Men man kan inte ladda ner

bilder på den här datorn,sämst -.-


Men jaha..här kommer bilderna va sega att ladda upp..kanske 20 sek

för en bild? så ja..få lägga mke tid på detta :/ Men det ska nog funka :D

Hoppas ni blir intresserad av att läsa!!


Ska börja att berätta om veckan. Den ha varit lite stressig med läxor..hade 2 prov i fredags.. MEN VI HA JU LOV MÅNDAG O TISDAG, TACKOLOV♥ Men aa..gick på fest i fredags(igå), säger man tjejkväll kanske? Men det va grymt kul alltså! Så ja..ser fram emot att ha det flera gr ^^


Just nu sitter jag, lyssnar på techno musik förfan, fett skönt :D lite bilder o header ska fixas :)

Vill tipsa er om en sjukt bra sida, där man kan redigera bilder o teckna helt magiskt o_O http://pixlr.com/ Helt gratis! Se bild på tecknat klädesplagg här nedanför (något som jag ritat)


En remix av 'Ellie Goulding-Lights' det e dubstep ^^


Jaa..sen lite bilder :P

         


  Outfits kommer bland annat komma med i min blogg


  En sammling från när jag va 9..åh, känner mig så cåål o_o


  Lite random bilder xd


 


  Lillasysters skåp åt vänster. O min åt höger. så intressant :)


 


SEEEEEEEES :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards