sofiavu

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av sofia vu - 10 maj 2012 21:03

Hej, imon är det dansföreställning för skolor! E riktigt taggad, Kommer att bli kul. Tjejerna Har kämpat hårt med dansen så vi ska klara detta :) Ska strax gå o lägga mig eftersom jag måste vakna tidigt imon för att fixa mig och det börjar tidigare än en vanlig skoldag. Vi kommer att ha 3 föreställningar. Typ mossle,gröndal,rörstorp..kommer inte ihåg alla men aa x) Ska försöka få med lite bilder!


 

Jullan :D bara för att jag inte vet bilder jag ska lägga upp..


Av sofia vu - 10 maj 2012 12:19

Hej på er. just nu e jag i navet och har lång rast :) morgonen började med nationella prov i engelska. efter det stack jag o louice till cupolen. YEEEY, vi få ledigt hela skoldagen förrutom morgonen. Men jaa..ha bara uppvisat en gång :/ Men vi ska strax forstätta öva! Jag spelade nyss skitgubbe med några dansaren.


Har inte så mycket mer att skriva, men jag ha haft kul. Jag är taggad för uppvisningen på fredag(imon), då visar vi för skolelever och på lördag kan de som vill komma :D Ja..men nu ska jag inte blogga mer så vi ses :* ♥

Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards