sofiavu

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av sofia vu - 27 maj 2012 16:49

Hej igen, nu har jag cyklat till Eko och köpt present :D


 

En bild jag gjorde till min lillasyster :P


 

 

Mammas present. Tallrik,skål(vad heter det xD),ljus.


EKO

    

Fett grymm, måste skaffa sån! :D


 

Hårkräm som går att tvätta bort med vatten. sånt är riktigt nice, men man måste ha ljust hår. Man kan bleka håret.

 


 

Vanlig hårspray..det blir rätt kladdigt när man använder det. Det fastnar på kläder och håret blir stelt. Men funkar..

Av sofia vu - 27 maj 2012 13:11

HEJSAN, idag är det söndag. Ska itne göra så mycket x) Men igå va jag och Louice och ått pizza hos henne, kebabpizza♥ Efter det va vi hos henne o skypade med razmus och några till.


Där efter cyklade vi upp till honom..fast han våga inte gå ut xD Men vi hade bra utsikt där så vi stod där en stund. Sen stack vi hem till mig och städade och små fixade balkomngen :> Vi hade jätte kul, och Jullan kom hit på kvällen oxå :D Sen kollade man på Eurovision, HELL YEAH, LOOREN VANN!!!!!!! :D

SVÄRIJE ÄR BEST :D   Morsdag idag..tänkte sticka till blomterlandet o köpa något till mamma :)


 


 


 


 


      

Blev inte direkt någon stor skillnad men endå xD

Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards