sofiavu

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av sofia vu - 13 maj 2012 12:56

Hejsan, söndag idag då..tråk. Ändå e det kul..att vila o ha tråkigt, haha. Men vad som helst. Igå va jag vaken medan de andra redan hade gått o lagt sig så skypade jag med några. Det va faktiskt 9 killar som lanade :s Det gulliga va att de sjöng 'boyfriend' och 'one thing' x) De va typ 1 år yngre och lika gammla som jag. aa..sen gick jag o la mig medan de torkar upp coola som de spillde. HAHHAH,diss.Juste, föreställningen igå gick jätte bra. Efter de stack jag hem och hade gäster. Vi skulle egentligen bara ha en men det blev lite fler. Så fick jag det här söta :') :


  Älska den!♥♥


   


    Sweet dreams :)




Dagens outfit

Vit tunn kofta-Lindex

Magtröja-Jc

Råsa linne-Kappahl

Shorts-Lindex


Dagens låtar!


Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards