sofiavu

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av sofia vu - 18 maj 2012 22:18

Hejsan Hejsan :) Va nyss ute med linda,jullan o irnesa. Skönt ute på kvällen :d Vi stod o pratade så kom en kille ut från huset och frågade hur mkt klockan va 'halv tio' svarar vi. Och sen fråga han om det är 'kväll eller morgon'  Hallå? vart ha du varit, gått på ide elr?

xD


men iaf, jag bloggade inte igå för jag va trött. Ha varit sjuk de här dagarna. Förkyld o hosta. Va i stadium o köpte bikini. Sen stack jag hem fast vi tänkte åka till stan men jag orkade nte eftersom vag va förkyld o det bara rann :'c men det e lite bättre nu :) imon ska man dra till stan där det är godisregn (a'♥♥ SKa vara där med Irnesa o Linda..det kan bli louice o jullan elr så skulle de ha bästisdag ^^


      


 

Polkagris..skulle ha sånn fast i blåa men de fanns inte i min storlek..


Dagens låt!



Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards