sofiavu

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av sofia vu - 11 juni 2012 20:21

Tjena Tjena igen ^^ Nu ska jag verkligen försöka sjunga en låt och kunna spela låten på piano och gitarr. Har aldrig typ orkt. men nu är dte sommarlov så nu få jag ta i :D Här är låten, den är faktiskt fin 8)


http://www.youtube.com/watch?v=HBD-UDgYOCc


Fy, gick inte att lägga upp det direkt, men a. tryck på länken så kommer ni till låten.

Av sofia vu - 11 juni 2012 17:13

Nu tänkte jag lägga upp bilder som jag redigerade typ nyss. Dagens låtar komemr inte idag eftersom jag redan lagt upp massa låtar xD



 Sommar insperation



Denna outfit kommer från H&M (tog jag från någons blogg)


 

________________


-----------------------------------------------------------------------------------



 

   

  



Skillnaden mellan redigerad och oredigerad. mopbilen ha inte bra kamera så ja..och kameran e sönder.


______________
Ville bara ge en låt..haha. Börja gilla hadoeken men aa.

Kolla på videorna. Människor är grymma :DD Awesome..asså jag e jäwligt impad

   

Av sofia vu - 11 juni 2012 15:57

Wie, snart sommarlov då..om 2 dar, alltså ha vi skolavlutning på torsdag och student på fredag. Ska va med kören och sjunga igen. Ska bli kul :]



Men iallafall, idag hade vi en biltävling. Vi ha jobbar i grupper och försökt göra bilar av mjölkpaketer som både ska ha ett namn,ska kunna rulla med hjul och de ska va fina också! ^^Så om ni kommer ihåg så la jag ut en bild på min och Louices.






Och så ha Marie hoppat in i vår grupp för hon orkade inte med hennes grupp, haha. Men här(tryck här) är den iallafall. Och vi vann (a) Vi vann presentkort till hemmakväll :D Den åkte 1 meter från rampen :3 Den heter ''Peekaboo''

________________________________________________________________________________________________________


Klänningar från H&M.

  http://www.hm.com/se/product/96901?artic...cle=96901-F 

 


http://www.hm.com/se/product/97256?article=97256-B#shopOrigin=SA


http://www.hm.com/se/product/98812?article=98812-A#shopOrigin=SA

 

http://www.hm.com/se/product/99742?article=99742-B#article=99742-B

________________________________________

Detta är skillnaden när jag redigerar bilder. Mobilen är inte så bra att ta kort med och det blir mer effekt när man redigerar ^^




Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards