sofiavu

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av sofia vu - 14 juni 2012 17:40

Hej, nu har vi sommarlov. Hade skolavslutning idag i kyrkan. Eftersom jag gå på kör fick vi samlas klockan kvart över 7, jobbigt. Så fick vakna klockan 5 :> Efter det så va alla i klassrummet och vi hade lite mys med tårta och saft :) Fick typ tårar eftersom vi inte kommer ha en av vår aklassförståndare längre..hon är så himla snäll :'c hon smågrät oxå..kommer sakna henne så!


Sen gick vi till arken och kolla när rörstorp hade skolavslutning :P

Stack till sen stan med Irnesa, ida, jullan, selma och louice. Vi satt och åt i rosen garden, det va gott ^^ Massa folk där. Sen va det bara jag och selma,irnesa..så vi gick runt :3


 

Genom apladalen med Selma och Irnesa ^^






   

Vi kolla rpå när rörstorp ha sin avslutning ^^


 


 


 


 


   




Dagens låtar!


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VDVLu0O9foQ#!






Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards