sofiavu

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av sofia vu - 16 juni 2012 11:43

Chaa svenska folket! Igå va jag på stundentfest, den va inte jätte stor men kul hade vi :P jag,jenny,kenny,martin typ tog ballonger från någon annan och fyllde de med vatten och kastade där ute xD


Sen kollade vi på film,en av de handlade typ om en gubbe och hans barn eller något lurade in små pojkar in i bilen, sen dödade de barnen. Och allt är baserad av verkligheten, det va verkligen hemskt. Och han killen som kidnappade barn tvingade ju hans son eller va det nu va att begrava barnen de dödat.


Sen kollade vi på skräckfilm xD läskigt va det ju, en tjej som va barnvakt åt 2 små barn. I ett rikt och stort hus. Och det va typ en man som busringde henne helatiden, varje kvart typ. Hon va rädd. Och sen spårade polisen hans nummer(som busringde) och då visade det sig att han som busringde va i huset, asså det va rysligt.

Jag vet..jag förklarar inte bra x)


Men idag tänker jag ta det lugnt, inte vara med någon eller så, vila och chilla bara.



 


 

Glass framför datorn ^^


Syrran och jag dog när vi såg den här, så jäwla skön är hon :') och om ni kollar på kommentarerna på videon så ser ni när massa folk kommenterar massa onödigt som 'vafan, om du ska klaga på sverige flytta då? ingen tvinga dig bo här' HAHA, så dumt och skriva sådär eftersom bussturken ändå inte kommer att se kommentarna. Visst är det dumt at klaga men ja..jag tar inte illa upp över det hon säger om sverige ^^


Detta vill jag kunna, se så smidigt och lätt ut xDD

______________________________


Han är grymm :D kolla hur han anstränger sig! xD


Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards