sofiavu

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av sofia vu - 13 juni 2012 20:11

Tjaa, dagen ha varit lång idag :) började med att jag och Farah kom försent till vandringen, vis kulle gå typ 1 mil. Alltså göra något kul innan sommarlovet :P Så gick vi och gick, hopapde över massa bilder och frågor, tog massa genvägar som vi inte fick.


Ja..sen så gick Farah in i någon annans trädgård så kom typ en bild, och jag bah 'omg,farah. de som bor här kommer', så gick hon ut från trädgården och


typ de som borde där ropade på oss..vi fick panik och sprang oväg, medan typ frun ropade efter oss och jagade en liten bit. Så hade vi sprungit åt fel håll :) snacka om vad trött man blev efteråt..^^

Sen nu på kvällen stack jag till balen i stan, alla va jätte fina :3 va där med Irnesa då. Nu kommer bilder från idag!



Såhär ska jag se ut på skolavslutningen


    

   


Balen


 


När vi vandrade :)

         

FARAH :D








Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards