sofiavu

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av sofia vu - 19 juni 2012 21:01

Tjaa, idag ha man då varit och hälsat påd en nya tjejen som ska börja i klassen. Hon verkar jätte snäll :) har fått hennes nummer och så, hoppas väl att vi kan hitta på något kul i sommar eller så ^^ Efter det lekte jag Farah och Henny i lekplatsen, blev snurrig xD Sen drog jag och Farah till stan och mötte Najah, hon skulle typ tröja.

 

Sen stack jag hem och åt pannkakor 8) Och då kom Najah och frågade om jag kunde följa med henne upp till stan igen för att byta tröja xD Så gick vi runt lite och drog sen till apladalens lekplats igen, och gungade lite och lyssnade musik :P

 Lite bilder från idag ^^

 

Såhär ser vädret ut i veckan..


 


 


 

Här sitter Bengt-Lars♥ Coolingen ofc ;)



 


 


 


Ses då^^


Dagens låt!   

 

Av sofia vu - 19 juni 2012 12:18

Nu är klockan typ halv 1, klockan kvart över 2 ska jag dra till skolan, med några tjejer från klassen, vi ska träffa en tjej som ska börja i vår klass nbu till 7:an. Så det blir kul att träffa henne :D Eftersom nu Louice och Jullan ska byta skola så få vi ny ^^


På lördag kommer min pappa hem, är så himla glad :D

Saknat honom jätte mycket. För de som inte vet, så bruka han åka till Vietnam och vara där ett halvår, sen åker han hit sen tillbaks, så helatiden, av en privat anledning xD Själv vill jag att han ska stanna här helatiden, menmen :/


fan va tråkigt sommar asså. Bara regn,blås..grått moln -.- Hoppas det blir varmt nu iallafall ^^


BILDER FRÅN IGÅ SOM JAG INTE HANN LADDA UPP

 

Regn :c


   

Jag o Jenny när vi stack till bibblan för att lämna böcker


 

Pantburkar, MWUHAHHAHA >:)


 


     


 


 


 

Väska jag gjort i syslöjden, kärlek till den :D♥ (glömm facet)


 

Att gråta är int emin hobby x_x

Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards