sofiavu

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av sofia vu - 28 juni 2012 17:36

På denna dagens har jag väntat på länge, en dag med sol och värme :D Va hos tandläkaren innan och Najah följde med, sen stack jag till louice och vi va lite och stack till elgiganten för att kolla på kamera, så höll vi på lite med ipad och gjorde massa videosar och tog bilder xD Vill vara ute, men inte själv, ut och bada i värnamo badet :P

 

Nu skypar jag med Joakim, lool

 

    

 

 

 

 

 

Av sofia vu - 28 juni 2012 13:01

Åh, kom på att jag skulle till tandläkare så ska till Louice lite senare. Om en kvart drar jag. WÄÄÄ, orka inte :c

 

Jag fick tårar :'o

Av sofia vu - 28 juni 2012 11:39

Snart ska jag dra till Louice, och då ska vi leta efter en kamera på nätet. Eftersom jag snart fyller år ska jag få en :3 Vi ska bara va till 4 eftersom hon ska bada sen Happ..3 dagar kvar tillsdet är barnens dag, då ska jag jullan,louice och irnesa hålla i det. Ha fiskedamm, göra ansiktsmålning,lottning och sånt. Skojj! Och om 9 dagar tror jag, så ska vi till liseberg :D Dagen efter jag fyller år♥

 

 

Dagens låt!

 


________________

Bjuder på rolig video idag också, en gammal men fotfarande bra xD



HAHAHA, kolla..dör XDD



Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards