sofiavu

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av sofia vu - 4 juli 2012 22:02

Hejsan Svejsan :) Jag och Irnesa stack till stan och kollade lite, sen kom jullan och Louice. Sen skulle jag och irnesa hem och vi tog en stor mjukglass *_* nomnomnom♥☺Sen fick Irnesa gäster hos henne så hon drog hem, och jag stack till osudden med Louice och Jullan. vi badade puttelite för det va iskallt, så hade fikade vi och jag o jullan byggde en failad sandslott c:

 

Men har duschat nu efter att varit ofräsh..min nya hårförn är elegant,några sekunder och håret blir lent och torrt

 

Dagens låt! :D

Lyssna och njut, fett bra låt! ^^

 

Av sofia vu - 4 juli 2012 15:52

Nu har jag fått min kamera :D Ska lägga ut fina bilder på bloggen nu x3 Irnesa ha nu berättat sin läskiga och roliga drömmar för mig x_x HAHA. Hon försöker haffa på en kille nu♥  Ska ut sen med Irnesa och ta bilder 

 

 

Så ser min ut :D

Av sofia vu - 4 juli 2012 12:08

Chaa, hann inte blogga igå eftersom jag va upptagen hela dagen :) Men äntligen sol alltså!!


Igå va jag med irnesa, vi va ute heladagen eftersom det va varmt :] så stack vi till hennes mormor och sen till Louice, då vi körde Diablo3, hahaha..så jäwla kul :) Tro jag ska skaffa det nu.


Sen stack jag och Irnesa till Djejla, idag åker hon till Bosnien ^^ Men vi gick till henne och sen gick vi alla tre till röda gården och va med några tjejer där, sen blev det ganska sent så stack jag och Irnesa hem. Vi va ute lite och träffade Maya och Sofia, mihihi sofia e min nya vän :D


Så det va min långa dag, hade otroligt trevligt, alltid kul att träffa folk♥

 Köpte aldrig kameran, så ska göra det idag..snart :)


     

Jag som ha gjort den x]

          

HAHA, cheka in min och Irnesas tramsiga video :]
 

Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards