sofiavu

Alla inlägg den 11 juli 2012

Av sofia vu - 11 juli 2012 19:42

Hej pa er, for det forsta vill jag saga att jag inte ha alla svenska bokstaver pa denna dator eftersom det ar min pappas laptop :P

 

sovde over hos Louice iga tills idag igen, vi trodde vi skulle till liseberg sa vi sat o fixade vart har till klockan 6 till natten, sa vi ha bara sovit i 2 timmar. klockan 8 vaknade vi, och nar vi va klara och hade fixat oss  ringde  Jullan mamma och sa att vi inte skulle aka for jullan va fotfarande sjuk..trakigt.

 

Sa jag och Louice va, vi va i team sport o kollade pa longboard, vill ha *_*


Nu kommer massor av bilder!! :D

 


Pappas foton fran Vietnam :P

 

 

Tigrar som dricker mjolk fran en gris c:

   

Cirkus med en apa..xd

 

Killar som transporteras till kvinnor.

http://www.youtube.com/watch?v=gQNWpZ1BFSE

 

    Random :P

 

 

En man med en orm i munnen. Azuum :D

 

 

Lillasyster pa konstakning. hon i benvarmare.


________________________________________________________


Bilder fran min systemkamera

 

       

Bredaryd med luice, vi spelade badminton och fotade.

 

   

Louice lillasyster, Melody och hunden Daisy :)

 

       

 

 

Dagens lat!

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards