sofiavu

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av sofia vu - 12 juli 2012 21:39

Nu har ni chansen att vinna ett otroligt fint ljus hos Maria!! 

 

 

 

 

Av sofia vu - 12 juli 2012 21:12

Chena Chena, idag stack jag och min lillasyrra till Eko för att hon skulle på kalas, så hon köpte present. När vi endå va där så köpte jag modellera, något som va väldigt kul att leka med. Så jag gjorde olika former och grejer med de :) riktigt kul va det så jag satt där i timmar o lekte, haha. Lite vad man gjort i sin barndom, också.

Nu lite bilder :D


Mina naglar, som jag fixade igår :$

   







   


 

Lite random saker jag gjorde med leran. panda mobilsmycke-glass med strut(FUL)-penna


 

Cup cakes :) Första gången jag gjorde de här sakerna..så inte jätte bra med inte så dåligt heller :P

    



 

Random :s






Gammal men endå, värt att se ;) En video där en liten grabb mobbar en annan genom att slå. Och den stora killen får nog och kastar ner honom på marken. DEt tycker jag är rätt åt lill grabben. Och han går därifrån utan ett ord, like a boss   

http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=m4mzsw2mzPw&feature=endscreen


Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards