sofiavu

Alla inlägg den 7 juli 2012

Emo

Av sofia vu - 7 juli 2012 21:58

Hej..kollar fotfarande på videosar. Och såg en tjej, en söt en. Hon verkade vara glas och så, när hon sminkade sig såg jag hennes arm. Hon hade massa sår. Hon skär sig själv alltså..det gör mig deppig. Snälla ni som skär er själva. Visst finns det anledningar till varför ni gör det..men snälla gör det inte bara. Inte bara de utan folk som kanske är deppig får gärna snacka med mig :D

 

Ser ni så många sår?

Av sofia vu - 7 juli 2012 20:59

hej, tagit en lång telefon samtal med Louice, snackade bara random xd Kolla rjust nu på roliga bilder..och eftersom mammas kompis behöver vila i 'mitt' rum så kan jag inte skrattta..som jag behöver göra. men ja..jag små fnissar lite O_O

 

WTF? D:










Av sofia vu - 7 juli 2012 18:20

Nu kommer lite Hair Tutorial  

 

 

DIP DYE *_*

 

 

 










+ 1 smink videor



Av sofia vu - 7 juli 2012 16:28

Tråkar, kollar på folks bloggar..lyssnar på musik. Hoppas på att någon ska skriva en kommentar..jag gör mycket men inget kul x_x Väntar tills maten är klar

 

På onsdag ska jag till Liseberg c:

 

Tumblr_m6h725brqf1qabwoio1_500_large







Tumblr_m6dkmsixa81rslpjmo1_500_large


Tumblr_m6hjqm3ywl1rnbghlo1_500_large


Av sofia vu - 7 juli 2012 09:30

hejhej, har inte haft tid att blogga de här dagarna. Skulle egentligen till Liseberg med jullan,irnesa och louice idag, så jag vaknade vid 7 och fixade mig. Sen vänta jag på attd e skulle komma.

 

Men det tog tid så jag ringde de och de hade glömt att ringa mig för att berätta att jullan hade magsjuka..så vi åkte inte. Vaknade så tidigt och packade ner allt också :/ Igår så fyllde jag år, jag fick då en systemakmera 

 

I torsdags va jag med louice för att jag skulle klippa mig, så jag ha bara gjort lite lugg, ska lägga ut bilde rpåd et. men fattar inte hur man laddar ner bilder från systemkameran till datorn. lite knäppt blir det :x Efter det drog vi till bredaryd och spelade badminton med hennes släkt och vänner. Det va superkul, ska börja träna badminton lite mer nu x)

 

och sen drog vi till resturangen bambu där hennes kusin äger den, och de bor på övervåningen så det va kul, åt god mat   


Men jätte kul va det!


Dagens låtar!☺☻

 



Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards