sofiavu

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av sofia vu - 13 juli 2012 23:18

Hejsan, nu har jag suttit och läst fokis blogg, jag har läst 5 sidor i hennes blogg. Måste säga att jag älskar hennes blogg. Hon skriver väldigt bra text som underhåller än, och med de bilderna, får hon ju lätt läsaren..få väl hoppas jag bli så stor som henne  

 

Världens sötaste :o ♥♥


Sexiga x)


*____*


 

 

 

Av sofia vu - 13 juli 2012 19:44

HejHej! Idag är den fredag den 13, kul..endå ha det inte hänt mig något otur   Jag har tur i mina händer. Fast egentligen tror jag inte på fredag den 13, bara något kul att skrämma med typ  

 

Idag innan jag stack till stan, drog familjen till någon sportaffär(vet inte vad den heter) men då va det stor rea där eftersom affären skulle flytta.
Köpte då ett par gympaskor, väldigt bekvämma, de kostade 600 förr, men nu kostar de 100. Köpte också 2 hörluror, en kostade 500 förr, men nu kostar de 150  Väldigt bra kvalite också! Pappa köpte massor av skor ^^

 

Imon fyller min 'kära' lillasyster år, och då stack jag till stan för att köpa present. Och Lisa och Louice hjälpte mig, men endå hittade vi inget, jätte svårt att hitta eftersom min lillasyster ska ha något som hon kan använda länge. Hon vill inte ha kläder.

Och det är svårt att hitta något intressant för henne ska ni veta,alltså jag hittade ingen present.

 

Men iallafall, så gick hon och pappa till eko, så fick hon tuschpennor som doftade, en 'splach boll' o.O Och Slime  Så ja..Få se om jag hinner köpa imon istället, eftersom jag ska hjälpa mamma att baka tårta också! Tänkte baka cupcakes med mamma idag också.

 

Ha så bra vänner! :D

 

Slime, jätte kul att leka med :)

 

 

 

 

Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards