sofiavu

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av sofia vu - 17 juli 2012 19:47

Hejsan Svesjan :) Jag längtar tills Torsdag(19 juli). Som de flesta vet, åker jag lisa och louice till sjöbo med tåg. Så ska vi träffa några där och gå påf estival,marknad..vet inte vad det är. Men det kommer bli jätte kul :) Speciellt när jag inte åkt själv till en annan stad med kompisar utan föräldrar ^^ Så det tar väl 3 timmar att åka dit! Det blir ju jätte kul :) Kollade vädret i internet, då stod det att det kommer regna. Men det hoppas jag verkligen inte..det blir ju inte speciellt kul ://


 

Ett par vanliga vita/gråa jeans jag fick av mamma som inte hon passar i längre och använder. Jag gör det slitet och fransit med hjälp av sax och pinsett.

 

Början..

 

De är inte klara ännu, när de torkat blir de ljusare. Ni kan tänka själva när ni kissat på er, då bli ju era byxor blöta och mörkare :s

 

haha, kul hade jag. badkaret blev lila!   Få se hur det blir imon! :D

Av sofia vu - 17 juli 2012 16:18

Shao, idag är det fint väder..bara lite blåsigt. Och när det blåser..tycker jag det är iskallt x_x

Men det är bra att det är vind, eftersom jag gjorde mina dip dye shorts nyss som ligger på tork i balkongen där ute  De blev jätte fina. Det blev lite lila i badkaret efter det, va tvungen att använda medel, men nu är den vit som det aldrig varit förrut...Bara lite lila kvar, men..lila ärju också snyggt.

 

Ska fixa bilder på när jag höll på att göra de ikväll, men kan tyvärr inte ladda upp de på denna datorn, jag har ingen hål för minneskortetoch har ingen sladd heller. Så jag är väl tvungen att ladda upp bidlerna på pappas dator :s Imon kommer resultat, ska också dekorera shortsen med leopardmöster och rosetter.

 

 

Av sofia vu - 17 juli 2012 11:10

Hej, jag tycker att ni ska in på den här bloggen, hon säljer kläder från sin garderob. De är billiga, och hon har knappast använt de, bara några få gånger! Så ni kanske skulle hjälpa henne att rensa garderoben lite? Frkten betalar man själv :) Själv har jag bestämt mig för jeansjackan och väskan.

 

Tänkte sticka till Eko idag med, eftersom jag glömde köpa salt till textilfärg. Jag ska fråga mamma om hon har ett par gamla byxor hon inte använder. För då kan man ju göra nya byxor av de eller shorts! :D Riktigt snyggt, nitar på är också jätte snyggt.

 

 

Presentation


Hej, Mitt namn är Sofia! Jag är 13 år och bor i en liten stad. Jag går på streetdance. Tycker om att dansa och spela piano.

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Rösta gärna!

Vad tycker du om min blogg?
 Super bra!!
 Du kan göra det bättre
 Bra
 du kanske kan göra mer underhållning

De senaste inläggerna! :D

Sökruta :)

Tidigare år

HTML-kod

Bobblehead Bunny

Ovido - Quiz & Flashcards